Da bi zagotovili prijetno bivanje v Hiši na soncu in preprečili nesporazume, prosimo, preberite hišni red. Ko potrdite rezervacijo, se domneva, da ste seznanjeni s hišnimi pravili, se z njimi strinjate in jih boste v celoti spoštovali.

V apartmajih je lahko nastanjenih največ po 5 (pet) odraslih oseb in en otrok do 3. (tretjega) leta starosti v prenosni otroški posteljici (dimenzije 120 x 60 cm). Vsi otroci so dobrodošli. Otroci do 3. (tretjega) leta starosti bivajo brezplačno. Otroci, starejši od 3 (treh) let, se tretirajo kot odrasle osebe, ki ležijo na svojih ležiščih. Dodatna ležišča v nastanitvi niso mogoča.

Skladno s slovensko zakonodajo je kajenje v zaprtih prostorih prepovedano. Prosimo, kadite zunaj nastanitve in ogorke odložite na primerno mesto.

Gostje morajo sami skrbeti za svoje stvari v nastanitvi. Gostitelj ni odgovoren za morebitna izginotja predmetov. Svetujemo, da vhodna vrata zaklepate ter zapirate okna.

Gostje morajo na dan prihoda (po 15. uri) gostitelju posredovati svoje identifikacijske dokumente (potni list ali osebno izkaznico) za namen registracije na policijski postaji. Dokumente je treba vrniti v 24 urah. Vsak, ki v Sloveniji biva čez noč, mora plačati turistično takso. Turistična taksa ni vključena v ceno najema in se plača ob prihodu: odrasli: 2,50 €/osebo/ dan; otroci (7–18 let): 1,25 €/osebo/dan; otroci do 7 let: brezplačno.

Če gostje nameravajo prvi dan prispeti po 21. uri, morajo o tem obvestiti gostitelja. Na dan odhoda morajo gostje najpozneje ob 10. uri zapustiti nastanitev, da lahko gostitelj pripravi namestitev za naslednje goste. Gost mora nastanitev zapustiti čisto in nepoškodovano.

V primeru daljšega bivanja (8 dni ali več) bo gostitelj zamenjal posteljnino vsakih 7 dni. Gostje ne smejo motiti miru gostitelja, drugih gostov in sosedov med 22. in 6. uro. Zabave v nastanitvi niso dovoljene. Hišni ljubljenčki v nastanitvi niso dovoljeni. Gostitelj lahko odpove rezervacijo v primeru, da gost pripelje ljubljenčka brez predhodne najave.

Gostitelj je med bivanjem na voljo gostom za kakršnekoli informacije ali pomoč. V primeru morebitnih pritožb glede kakovosti namestitve vam svetujemo, da nas kontaktirate neposredno po elektronski pošti ali po telefonu.

 

Imate vprašanje?